ZOBACZ  - PROPOZYCJE NAJBLIŻSZYCH WYJAZDÓW MOTOCYKLOWYCH Z ADVPOLAND.PL

 

Gorące Piaski MAROKO
Jesień 2017



Fascynująca egzotyka Maroka - daj się porwać magii baśniowej podróży do krainy orientuWięcej...

Portugalia na Jesień !
Wrzesień 2017


Sceneria jedyna w swoim rodzaju -
cudne niziny, wybrzeże Atlantyku,
malownicze rzeki...
Więcej...

Alpejski Rollercoster   Sierpień 2017


Fenomenalne trasy, niezapomniane emocje oraz hipnotyzujące krajobrazy spowodują...
Więcej...

Hiszpański Rollercoaster  
Maj 2017  

Jeden hotel, 6 niesamowicie krętych tras a wieczorem flamenco i zabawa na Costa de Sol ... Więcej...

 

 

 

 

 

 

18
Kwi
Odsłony: 21614

...wypróbuj NOWE BMW R 1200 GS chłodzone wodą !

Wszystkie motocykle, które można u nas wypożyczyć to najnowsze modele firmy BMW serii GS
Każdy motocykl jest przygotowany do podróży i wyposażony w niezbędne akcesoria:
takie jak: gmole, kufry czy torby podróżne.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ:
Aby sprawdzić dostępność motocykla na konkretny wyjazd napisz
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. lub dzwoń pod numer tel. +48 601 482 911
Chętnie pomożemy również w wyborze odpowiedniego modelu.

KOMU POLECAMY TEN MODEL: R 1200 GS to
ikona turystycznych enduro. Przez 32 lata GS definiował swój segment i udowodnił, że jest kompanem godnym podczas dowolnej wyprawy motocyklowej. Dzięki możliwości regulacji wysokości fotela będzie idealny dla osób o wzroście powyżej 170 cm. Wysokość fotela możliwa w dwóch ustawieniach 850 mm i 870 mm.


BMW  R 1200 GS 

Potężny, dopracowany, wysokoobrotowy. R 1200 GS jest napędzany przez nowy dwucylindrowy silnik w układzie bokser dostarczający 125 KM (92 kW) mocy. Silnik, oparty na nowej koncepcji połączonego chłodzenia powietrzem i cieczą oraz pionowym przepływie przez cylindry, pracuje wydajnie, niezawodnie i z dużym momentem obrotowym w całym zakresie prędkości obrotowych. Dodatkowe ulepszenia jak nowe mokre sprzęgło antyhoppingowe, elektronicznie sterowana przepustnicy E-gas oraz  "tryby jazdy" czynią silnik bokser idealnym rozwiązaniem napędowym w sercu nowego R 1200 GS. Nowy R 1200 GS jest przygotowany do jazdy w każdym terenie, dzięki większej sztywności ramy głównej i wzmocnionym elementom zawieszenia (Paralever i Telelever) dla jeszcze większej dokładności sterowania. Od pierwszego spojrzenia widać, że również "nowy" to oryginalny GS: solidny, dynamiczny i pełny charakteru. Zmodernizowana stylistyka oraz perfekcyjne wykończenie podkreślają jego najwyższej jakości charakter. Nowa koncepcja chłodzenia została niewidocznie wpasowana w charakterystyczne wzornictwo jako wizualny akcent w przedniej części motocykla. Nowy R 1200 GS sprawia teraz wrażenie większej równowagi i siły

Jesteś już gotów na długą podróż? Jeśli nie, to spróbuj tylko przejechać się tym motocyklem.

4.jpg2.jpg5.jpg2.jpeg3.jpg1.jpg

SILNIK:
Chłodzony cieczą i powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający 
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,000 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika BSM-X z systemem gazu elektronicznego E-GAS
Kontrola emisji spalin regulowany katalizator trójdrożny, zgodny ze standardem EU-3

OSIĄGI / ZUŻYCIE PALIWA
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości  90 km/h  4.1 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.1 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, o liczbie oktanowej 95

INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Alternator Alternator trójfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło hydrauliczne, mokre z funkcją antyhoppingu
Skrzynia biegów 6-stopniowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał napędowy
ZAWIESZENIE / HAMULCE
Rama Dwuczęściowa rama (sekcja przednia i tylna), silnik ze skrzynią biegów jest częścią konstrukcji nośnej

Mocowanie/zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej widelca 37 mm, centralna kolumna resorująca.

Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła
Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem

Skok zawieszenia przód/tył 190 mm / 200 mm
Rozstaw kół 1507 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 99,6 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64,5°
Koła odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19"
Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17"
Opony, przód 120/70 R 19
Opony, tył 170/60 R 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 305 mm, stały zacisk czterotłoczkowy
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 276 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS: integralny System ABS BMW Motorrad (wyłączany)

WYMIARY / MASA
Długość 2207 mm
Szerokość (z lusterkami) 952,5 mm
Wysokość (bez lusterek) 1412 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 850 / 870 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1870 / 1910 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 238 kg
Masa sucha
Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 210 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 20.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l

S5 Box

Login

Register

*
*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.

Facebook

YouTube