ZOBACZ  - PROPOZYCJE NAJBLIŻSZYCH WYJAZDÓW MOTOCYKLOWYCH Z ADVPOLAND.PL

 

Gorące Piaski MAROKO
Jesień 2017



Fascynująca egzotyka Maroka - daj się porwać magii baśniowej podróży do krainy orientuWięcej...

Portugalia na Jesień !
Wrzesień 2017


Sceneria jedyna w swoim rodzaju -
cudne niziny, wybrzeże Atlantyku,
malownicze rzeki...
Więcej...

Alpejski Rollercoster   Sierpień 2017


Fenomenalne trasy, niezapomniane emocje oraz hipnotyzujące krajobrazy spowodują...
Więcej...

Hiszpański Rollercoaster  
Maj 2017  

Jeden hotel, 6 niesamowicie krętych tras a wieczorem flamenco i zabawa na Costa de Sol ... Więcej...

 

 

 

 

 

 

18
Kwi
Odsłony: 17792

...wypróbuj NOWE BMW F 800 GS

Wszystkie motocykle, które można u nas wypożyczyć to najnowsze modele firmy BMW serii GS
Każdy motocykl jest przygotowany do podróży i wyposażony w niezbędne akcesoria:
takie jak: gmole, kufry czy torby podróżne.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ:
Aby sprawdzić dostępność motocykla na konkretny wyjazd napisz
na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi. lub dzwoń pod numer tel. +48 601 482 911
Chętnie pomożemy również w wyborze odpowiedniego modelu.

KOMU POLECAMY TEN MODEL: BMW F 800 GS to idealny motocykl praktycznie dla wszystkich. Jest łatwi w prowadzeniu, lekki, a jego właściwości jezdne powodują, iż poradzą sobie z nim nawet początkujący motocykliści. Model ten bardzo chwalą sobie osoby, które uwielbiają jazdę w terenie oraz po ciasnych winklach.
Fotel można zamontować na dwóch wysokościach: standardowo 880 mm (i jest to dość wysoko) oraz 820 mm co zapewni komfort i wyczucie osobom o wzroście poniżej 175-180 cm.


BMW o F 800 GS ... Czas jechać dalej – na spotkanie nowej ery i nowej generacji enduro. Motocykl z mniejszą masą, ale większą mocą, zdolny mierzyć się z prawdziwym terenem równie łatwo, jak sprostać sztuczkom wykonywanym na asfalcie. To motocykl jak żaden inny, stworzony przez BMW Motorrad: 800 cm3, pełne 85 KM, do tego moment obrotowy 83 Nm i masa około 200 kg! Zaawansowana i dopracowana kontrola pracy silnika, zapewniająca małe zużycie paliwa, a przy tym świetny dźwięk i niekończąca się radość jazdy: taki motocykl trudno zatrzymać i pójść dalej na piechotę. Jego przestrzenna rama zapewnia znakomitą sztywność skrętną, a jednocześnie dużo miejsca na elementy, które można było w niej schować – od wielkiego airboxa, po zbiornik paliwa umieszczony pod siedzeniem. Przód motocykla osadzono na kole o średnicy obręczy 21 cali, co zapewnia dobrą stabilność kierunkową, nawet w czasie jazdy na długich prostych w terenie. Z tyłu mamy solidną 17 calową obręcz i oponę odpowiednią do przeniesienia całej mocy na podłoże, oba koła mają oczywiście solidne szprychy, jak na taki motocykl przystało.

Dwie tarcze hamulcowe z przodu i jedna tarcza z tyłu zapewniają niesamowitą skuteczność, gdy motocykl trzeba szybko zatrzymać, a jeśli kierowca potrzebuje więcej, jest jeszcze opcjonalny system ABS. Podwozie dostosowano do jazdy terenowej, stąd bardzo duże skoki zawieszeń, pozwalające na oderwanie się na chwilę od ziemi.

Nawet, jeśli ten motocykl opuszczając linię montażową jest skończonym dziełem sztuki technicznej, to nie byłby godny znaczka BMW, gdyby nie ogromny wybór wyposażenia dodatkowego, dzięki któremu motocykl może się stać niepowtarzalnym egzemplarzem BMW. Współczesny motocykl enduro, trochę jak fun bike, można zmienić w długodystansowego podróżnika, nie tylko optycznie, ale także funkcjonalnie.

Jesteś już gotów na długą podróż? Jeśli nie, to spróbuj tylko przejechać się tym motocyklem.

zoom_2.jpgzoom_5.jpgzoom_1.jpgzoom_7.jpgzoom_3.jpg

SILNIK:
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka: 82 mm x 75.6 mm
Pojemność: 798 cm3
Moc znamionowa: 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.)
Maks. moment obrotowy: 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.)
Stopień sprężania: 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem: Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Kontrola emisji spalin: Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3

OSIĄGI / ZUŻYCIE PALIWA:
Prędkość maksymalna: Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości: 90 km/h 3.8 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości: 120 km/h 5.2 l/100 km
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95

INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Alternator: Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator: Typ 12 V/14 Ah

PRENIESIENIE NAPĘDU
Sprzęgło: Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów: 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd: Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

ZAWIESZENIE / HAMULCE
Rama: Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/zawieszenie przedniego koła: Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła: Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia: przód/tył 230 mm/215 mm
Rozstaw kół: 1578 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy: 117 mm
Kąt nachylenia główki: ramy 64°
Koła: szprychowe
Rozmiar obręczy, przód: 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył: 4.25 x 17"
Opony, przód: 90/90 - 21 54V
Opony, tył: 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód: Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył: Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS: System ABS BMW Motorrad (wyłączany)

WYMIARY/MASA:
Długość: 2320 mm
Szerokość: (z lusterkami) 945 mm
Wysokość: (bez lusterek) 1350 mm
Wysokość siedzenia: masa bez obciążenia 880 mm (obniżone zawieszenie 850 mm)
Długość łuku krokowego: na pusto 1940 mm (obniżone zawieszenie 1900 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa: 207 kg
Masa sucha: 185 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 443 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym): 236 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa: 16.0 l
Rezerwa paliwa: Około 4.0 l

S5 Box

Login

Register

*
*
*
*
*
*

Fields marked with an asterisk (*) are required.

Facebook

YouTube